29.04.2011 16:23

Nádherná firemná jedáleň - ideálne miesto pre každodenné stretávanie týmu

Firemnú jedáleň, alebo kuchyňku má vätšina z nás zafixovanú ako nepríliš nápadné, šedé a lacno zariadené miesto. Tu si v obednej pauze zájdeme ohriať obed v mikrovlnej rúre, zaliať čaj z konvice.  Napadlo Vás niekdy, že jídáleň vo Vašom podniku je ideálne miesto aj pre stretávanie v rámci menej formálnych porád, osláv úspěchov firmy, osláv sviatkov a narodenín?   

Nedávno som navštívil našu sesterskú firmu Witre  vo Švédsku. Ihneď po príchode z letiska okolo poludnia som nebol uvedený do zasadacej miestnosti, ale do nádhernej firemnej jedálne. Tu som pri šálke kávy čakal na svojích kolegov. Jedálňa žila ľuďmi zo všetkých oddelení, viac ako v firemná jedáleň som sa cítil ako v modernej kaviarni. Medzi ľudmi som cítil skvelú - tvorivú a komunikatívnu  atmosféru, všade sa ozýval smiech. Napadlo ma, že krásný priestor v ktorom sa nachádzame, má na tejto príjemnej atmosfére nemalý podiel.

Na moju gratuláciu k takto zariadenej jedálni, sa mi od švédskej kolegyne dostalo vysvetlenie. Šlo o novo zariadený priestor, ktorý nahradil starú jedáleň. Všetko zariadenie a design bol svedomite vybraný a naplánovaný práve za účelom spoločného trávenia času a vytvorení pozitívnej, otvorenej atmosféry. Domnievame sa, že sa kolegom zámer podaril zrealizovatť na jedničku.

Posúďte sami:

 

—————

Späť


Kontakt

zalepsiefirmy.sk

MANUTAN Slovakia, s.r.o. Galvániho 7/B
821 04 Bratislava


02/436 343 06